Az irodaszékes webáruházunkban több mint 300 féle irodaszéket, forgószéket, tárgyalószéket vagy ipari széket talál. Ráadásul ezek nagy része különböző kárpitokkal és egyéb kiegészítőkkel rendelhető. A székek között vannak amiket készleten tartunk, de nagy részük olyan, amit megrendelésre, a választható több mint 50 féle kárpit közül valamelyikkel szállítjuk. Így olyan nagyszámú változatot kellene készleten tartani, ami fizikailag lehetetlen.
Ugyanakkor a kiválasztott szék típusától függ az is, hogyan tudjuk eljuttatni Önhöz. Vannak székek, amiket alkatrészenként csomagolva, dobozolva a futár is el tud Önnek vinni. De vannak nagyobb, értékesebb bőrfotelek, amiknek a szállítása a nagy súly és méretek miatt körülményes. És vannak a készreszerelt tárgyalószékek, amik nem dobozolva, csak a sérülések ellen védő fóliázással kerülnek kiszállításra.
Ezért ha nagyobb darabszámban (5 db felett) vásárolna irodaszéket, javasoljuk kérjen egyedi ajánlatot
Az irodaszék szállítására vonatkozó árajánlat elemei
Mint látja, jó pár olyan körülmény van, ami miatt nem ideális a standard webáruházas megrendelés. Ezért döntöttünk úgy, hogy a kiválasztott székek tipusának, darabszámának és a felhasználás helyének ismeretében egyedi árajánlatot adunk Önnek. De nézzük sorban, mi mindenre is fogunk választ adni az ajánlatkérése után.
1. Székek kedvezményes ajánlati ára
A webáruházunkban található forgószékekre, tárgyalószékekre nagyobb darabszám esetén kedvezményes árat tudunk adni. Nagyobb megrendeléseknél még akár a webáruházban látható kedvezménynél is nagyobbat! A kedvezmény mértéke függ a szék tipusától, a választott kárpittól, és az elvárt szállítási időtől is. Így több darab tervezett vásárlása esetén pénzt is tud spórolni. De mi is minősül több darabos vásárlásnak? Nézzünk néhány jellemző példát rá:
- Forgószékeknél általában 5 db felett
- Vezetői foteleknél általában 3 db felett
- Tárgyalószékeknél általában 10 db felett
- Ipariszékeknél általában 10 db felett
2. Szállítási idő
A székeink egy részét raktárról, vagy külső raktárról, 2-5 napos szállítási idővel tudjuk szállítani. Azonban a forgószékek legnagyobb része a kiválasztott szövettel, a megrendelés alapján kerül legyártásra. Így számolni kell a várható gyártási idővel is. A gyártási idő függ attól, hogy a kárpitos kapacitás mennyire van lekötve. Míg normál esetben a gyártási idő 2 - 3 hét, csúcsidőszakokban ez megnőhet 3 - 4 hétre is.
Amennyiben Önnek ennél rövidebb időn belül lenne szüksége a székre, úgy egyes széktipusokhoz S.O.S gyártást is tudunk biztosítani, általában 3 % felár mellett. Így a megrendelés a már megrendelt székek gyártása mellet, túlmunkával kerül a gyártásba.
3. Szállítási mód
Az irodaszékek, forgószékek jellemzően alkarészenkét, dobozolva kerülnek kiszállításra. Ilyenkor a székeket használat előtt egyszerű módon össze kell szerelni. Ebben az esetben a megoldás egyszerű, a kiszállítás GLS futárszolgálattal történik. Vannak a nagyobb méretű székek, vezetői fotelek és tárgyalószékek, amiket a méretüknél vagy a súlyuknál fogva nem lehet futárszolgálattal küldeni.
Természetesen ilyen estben is van megoldás, mert saját teherautóinkkal a székeket bárhova ki tudjuk szállítani Magyarországon. Azonban a szállítási költség ilyen esetben a függ a székek darabszámától Így a szállítási költség függ attól hogy mekkora teherautóval tudjuk szállítani, illetve a felhasználás helyétőtől függően (azaz a raktárunktól való távolság függvényében) mennyi lesz a felhasznált üzemenyag. Ezekre a kérdésekre pedig csak az ajánlatkérés megismerése után tudunk korrekt választ adni.
4. Egyéb plusz szolgáltatások
A székek szállítása mellé plusz szolgáltatásokat is tudunk biztosítani. Ezek közül a leggyakrabban igénybe vett szolgáltatás, a székek összeszerelése. Ebben az esetben kollégáink a székeket még a kiszállítás előtt összeszerelik, és letesztelik a hibamentes működésüket. Így Önnek azt használatra kész állapotban tudják átadni. Ez a szolgáltatás sajnos a futáros kiszállítással együtt nem vehető igénybe, csak abban az esetben, ha mi szállítjuk ki a székeket.
És hogy addig is milyen árral kalkuláljon? A székek jellemző összeszerelési költsége 600 - 1.000 Ft + ÁFA/szék
A másik gyakran igénybe vett szolgáltatás a plussz garancia. Ezt pár széktipusnál tudjuk biztosítani. Ilyenkor csekény felár mellé a székekhez +1 vagy 2 év garanciát választhat. Ezt a weboldalunkon a szék bemutatásánál találja meg.
Ajánlatkérés forgószékek, irodaszékek szállítására
Ha sikerült megtalálni az Önnek megfelelő széket, már egyszerűen és könnyen kérhet rá árajánlatot. Az ajánlatkérés előtt kérjük nézze át a székhez választható opciókat (pl. karfa, parkettagörgő). Ha a székhez szövetválasztási lehetőség is tartozik, kérjük nézze át a kárpitválasztékot, és válassza ki azt a színt, színkódot, ami Önnek megfelelő. Ezeknek az adatoknak az ismeretében már kérheti a részletes árajánlatunkat. Az ajánlatkészítés a szék szállítási idejét nem befolyásolja, hiszen a részletes árajánlatot munkanapokon általában még aznap, de legkésőbb a következő munkanapon meg is küldjük.
Irodai szék árajánlat kérési lehetőségek
Az árajánlat kérésre a legegyszerűbb megoldás az, ha a szék darabszámának a megadása után a szék terméklapjánál található "Ajánlatot kérek" gombra kattint. Ekkor a szék a megjelölt darabszámban belekerül az ajánlati kosárba. Ezután haladjon végig a folyamaton, mint a szokásos webáruházas rendeléseknél. A megjegyzés rovatnál pedig be tudja érni a kiválasztott szövetkódot, ha tartozik olyan a székhez.
A másik megoldás - és talán ez a gyorsabb megoldás is - az ajánlatkérésre, ha az alábbi ajánlatkérő űrlapot lépésenként kitölti, és ezt elküldi nekünk. Kollégáink ez alapján már el is kezdik Önnek öszeállítani a részletes árajánlatot a kiválasztott székek szállítására.
A kiválasztott székre készült egyedi árajánlat tartalma
Mint látta, ha sikerül kiválasztania a megfelelő széket, és elküldi nekünk az ajánlatkéréshez kapcsolódó adatokat, ez alapján személyre szabott, egyedi árajánlatot tudunk Önnek adni. De mit is fog tartalmazni ez az egyedi árajánlat? Nézzük sorjában.
1. Aktuális ajánlati ár. Ez több darab szék esetén a listaárnál 3 - 10 %-kal is kedvezőbb lehet
2. Pontos szállítási költség. A szállítási hely ismeretében pontosan meg tudjuk adni, hogy a kiválasztott széket mennyiért tudjuk elszállítani Önnek. Ez az esetek nagyobb részében általában kedvezőbbek, mint amit a rendszerünk az ajánlatkérés során jelzett Önnek.
3. Várható szállítási idő. Az ajánlat készítésekor egyeztetünk beszállító partnereinkkel, illetve a raktárkészletünk alapján nagyjából meg tudjuk mondani, mikorra várható a székek kiszállítása. De természetesen ha úgy Önnek kényelmesebb, a kecskeméti személyes átvételt is választhatja. Ha valamely fix időpontra van szüksége a székekre (pl. megnyitó, költözés) akkor erről az ügyfélszolgálatunkkal külön is tud egyeztetni.
4. Egyéb szolgáltatások költsége. Ha Ön kiegészítő szolgáltatásokra is igényt tart, pl. parkettagörgő, összeszerelés, akkor ennek a pontos költségét is megadjuk Önnek.
5. Végleges, összesített árajánlat. A kiválasztott székekre hajszálpontos árajánlatot adunk. Ez kiterjed minden felmerülő költségre, így Ön biztos lehet benne, hogy megrendelés esetén további költségei már biztosan merülnek fel.
6. Fizetési lehetőségek. Megrendelés esetén a rendelt székek átvételére, illetve a számla kiegyenlítésére többféle lehetőséget is kínálunk Önnek. Amivel számolnia kell, hogy a nagyobb megrendeléseket 30 % előleg megfizetésével tudjuk indítani.
7. SzékSzerviz garancia. Ezzel a szolgáltatásunkkal vállaljuk, hogy a székek kopó, romló alkatrészeit (görgő, gázlift, lábcsillag) esetleges meghibásodás esetén, a garanciális időn túl is biztosítjuk vásárlóinknak. Előzetes tájékozódáshoz nézze át SzékSzerviz áruházunk székalkatrész kínálatát.
Ajánlatkérő űrlap irodaszékekhez
Amennyiben konkrét ajánlatot szeretne kérni a webáruházunk székeiről, kérjük töltse ki, és küldje el nekünk ezt az ajánlatkérő űrlapot. Kollégáink ennek segítségével készítik el Önnek a személyre szabott egyedi árajánlatot.