Ergonómikus forgószékek, irodaszékek, tárgyalószékek és ipariszékek gazdag választékban. Több darab vásárlása esetén kérjen egyedi, személyre szabott árajánlatot

Irodaszékek szállításával kapcsolatos kérdések

Tóth Gábor Székáruház ügyvezető

Kiváncsi rá, hogyan tudnak eljutni Önhöz a kiválasztott irodaszékek? Készítettem erről Önnek egy részletes tájékoztatást.

Tóth Gábor
Székáruház ügyvezető
irodaszék szakértő

Irodaszék kiszállítási módok és lehetőségek

Bizonyára kíváncsi rá, hogy a megrendelni kívánt irodaszékek mennyi idő alatt, illetve hogyan tudnak eljutni Önhöz. Erre töbféle megoldást is kínálunk. Mert a kiszállítási lehetőségeket egyrészt befolyásolja a kiválasztott irodaszék, forgószék tipusa. Vannak nagyméretű, félig készre, vagy teljesen készre szerelt szék tipusok. Ezeket sajnos nem tudjuk futárral küldeni. De lehet, hogy a megrendelni kívánt székek mennyisége lesz a probléma, mert a nagy csomagszám jelentősen megdrágítaná a szék rendelését. Ezért optimalizáltuk a lehetőségeket, és többféle alternatívát is kínálunk Önnek.

 

Irodaszékek szállítása GLS futárral

Az egyszerűbb irodaszékek, vezetői fotelek egy része csomagolt állapotban, dobozos kivitelben kerül be a raktárunkba. Ezekből a tipusokból folyamatosan van készletünk, így gyorsan tudjuk küldeni. Ráadásul ezek jól csomagolt székek, így kiscsomagként, GLS futárral is el tudjuk küldeni Önnek. Ez pedig azt jelenti, hogy a futárnak átadott irodaszék a következő munkanapon már Önnél is lesz, így gyorsan használatba is tudja venni.

Irodaszékek szállítása GLS futárszolgálattal >>

 

Irodaszékek kiszállítása nagycsomagos küldeményként

A masszív, nagy teherbírású irodaszékek, munkaszékek vagy vezetői fotelek összeszerelés után tesztelésre kerülnek, hogy valóban megfelelően működnek-e. Ezután már nem kerülnek szétszerelésre, hanem összeszerelt állapotban raktározzuk őket. Így ezek az irodaszékek, főnöki székek nagycsomagként kerülnek kiküldésre. Így a szállítási idő megnő, jellemzően kb. 2 hétre. Természetesen ilyenkor minden esetben egyeztetünk Önnel a várható szállítási időről.

Irodaszékek nagycsomagos küldeményként történő szállítása >>

 

Irodaszékek kiszállítása saját teherautóinkkal

A kiválasztott irodaszékek szállításának legegyszerűbb módja. Ilyenkor kollégáink kiszállítják az irodaszékeket, és személyesen adják át Önnek. Ebben az esetben lehetősége van arra is, hogy a székeket összeszerelve, használatra kész állapotban szállítsuk le Önnek. Ilyenkor szakképzett kollégáink be is tudják mutatni Önnek az irodaszék használatát, beállítási lehetőségeit.

Kiszállítás saját teherautóinkkal részletes információ >>

 

Irodaszékek kiszállítása külsős szállítóval

Amennyiben a kiválasztott székek mérete (pl összeszerelt negyméretű vezetői fotel) vagy kialakítása (fémvázas tárgylószék) vagy mennyisége nem teszi gazdaságossá a futárcégek által történő szállítást, lehetőség van külsős szállítókkal is küldeni a székeket Magyarország bármely pontjára. Így nagyobb mennyiségű szék is gazdaságosan szállítható, hiszen ezt a kiszállítást a saját túrajárataira vállalják be. Ez azonban azzal is jár, hogy a szállítást csak az "Ön ajtajáig" tudjuk biztosítani, így a székek behordása, esetlegesen emeletre történő felhordása és a székek összeszerelése (forgószékeknél) a megrendelő feladata. Amennyiben ezzel mégsem szeretne foglalkozni, ternészetesen erre is kérhet árajánlatot az info@te96bt.hu email címen.

Kiszállítás külsős szállítókkal részletes információ >>

 

Személyes átvétel kecskeméti raktárunkban

A megrendelt irodai székek átvételének a legegyszerűbb módja. A székeket ilyenkor készre jelentés után kecskeméti raktárunkban is át tudja venni. Így ha Ön, vagy cégének bármely autója jár Kecskeméten, akkor plussz szállítási költség nélkül is átveheti a megrendelt székeket.

Személyes átvétel kecskeméti raktárunkban részletes információ >>

 

Azonnali információkérés irodaszékekkel kapcsolatban

Ha kérdése merült fel a webáruházunkban található székekkel kapcsolatban, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az info@te96bt.hu email címen, vagy munkanapokon 8.00 - 15.00 óra között hívja a +36 30 943 6519 telefonszámot. De a kapcsolatfélvételhez, üzenetküldéshez használhatja az alábbi űrlapot is. Ügyfélszolgálatunk a kérdésre általában 24-48 órán belül válaszol, az Ön által preferált kapcsolatfelvételi módon.

Preferált kapcsolatfelvételi mód:
Kérjük válassza ki, milyen témakörben szeretne bővebb információt kérni:

 

Hívja irodaszékes, forgószékes ÜgyfélszolgálatunkatSzékáruház Ügyfélszolgálat

Nem szeretné email fiókját figyelni, hogy az elküldött kérdésére mikor érkezik meg a válasz? Azonnali válaszra van szüksége? Akkor kérjük hívja Ügyfélszolgálatunkat munkanapokon 8.00 - 15.00 óra között a +36 30 943 6519 telefonszámon. Vagy használhatja hétfőtől csütörtökig 8.00 - 12.00 óra között az élő chat szolgáltatásunkat is.

Vezetői szövetes és bőrfotelek  I  Tárgyalófotelek Operatív irodaszékek  I  Ergonómikus forgószékek  I  Tárgyalószékek  I  Ipariszékek  I Egészségügyi székek  I Egyéb székek