Ergonómikus forgószékek, irodaszékek, tárgyalószékek és ipariszékek gazdag választékban. Több darab vásárlása esetén kérjen egyedi, személyre szabott árajánlatot

Várható szállítási idő

Tóth Gábor Székáruház ügyvezető

Megbízható, kényelmes irodai székeket kínálunk Önnek több mint 20 éves tapasztalattal és SzékSzerviz garanciával

Tóth Gábor
Székáruház ügyvezető
irodaszék szakértő

Bizonyára kíváncsi rá, hogy a megrendelni kívánt irodaszéket milyen szállítási idővel tudjuk szállítani. Mielőtt erre válaszolnék, ehhez kapcsolódóan szeretném bemutatni Önnek, hogy a webáruházunkban szereplő irodaszék, forgószék vagy vezetői szék sok irodaszék gyártótól érkezik be hozzánk. Ezeknél az üzemeknél más és más a szállítási határidő.  De nézzük egy kicsit részletesebben is meg a várható szállítási időt.

 

Szállítási idő

A webáruházban található székekre egységes és fix szállítási időt sajnos nem tudunk megadni Önnek. Mert vannak irodaszékek, amiket akár 3 - 5 munkanap alatt is szállítani tudunk, de vannak olyanok is, amiknek akár 3-4 hét is lehet az átfutási, gyártási ideje. Ezért a webáruházban minden széknél külön-külön is feltüntettük a várható szállítási időpontot, így kiindulásnál kérjük ezt vegye figyelembe. ha gyorsabb szállítási időre lenne szüksége, kérjük egyeztessen erről ügyfélszolgálatunkkal.

 

Szállítási idő visszaigazolása

A kiválasztott irodaszékekkel kapcsolatban minden esetben, telefonon vagy emailben is visszajelzünk Önnek a várható szállítási határidővel kapcsolatban. Amikor az elkészült irodaszékek beérkeztek központi raktárunkba, újab időpont egyeztetéssel jelentkezünk, hogy a megrendelt irodaszékeket az Önnek alkalmas időpontban szállítsuk ki, vagy adjuk át a kiszállítást végző Partnerünknek.

 

Irodaszék szállítási módok

A megrendelt forgószékek, irodai székek tipusától, mennyiségétől függően többféle szállítási lehetősége közül is tud választani. Ráadásul egyes szállítási módok esetén igénybe tudja venni a szék összeszerelő szolgáltatásunkat is, azaz az irodaszéket összeszerelten, használatra kész állapotban is átveheti. Az egyes szállítási lehetőségekről pedig bővebben is tájékozódhat

 

Irodaszékek szállítása GLS futárral

Az egyszerűbbkivitelű, vagy csomagolású irodaszékek, vezetői fotelek egy része csomagolt állapotban, dobozos kivitelben kerül be a raktárunkba. Ezekből a tipusokból folyamatosan van készletünk, így gyorsan tudjuk küldeni. 

Ráadásul ezek jól csomagolt székek, így kiscsomagként, GLS futárral is el tudjuk küldeni Önnek. Ez pedig azt jelenti, hogy a futárnak átadott irodaszék várhatóan a következő munkanapon már Önnél is lesz, így gyorsan használatba is tudja venni. 

Irodaszékek szállítása GLS futárszolgálattal >>

 

Irodaszékek kiszállítása saját teherautóinkkal

A kiválasztott irodaszékek szállításának legegyszerűbb módja. Ilyenkor kollégáink kiszállítják az irodaszékeket, és személyesen adják át Önnek. Ebben az esetben lehetősége van arra is, hogy a székeket összeszerelve, használatra kész állapotban szállítsuk le Önnek. Az összeszerelve történő kiszállítás jellemző költsége 1.500 Ft + 27 % székenként, de ennek pontos mértékéről a részletes árajánlatunkban mindig kitérünk.

Ilyenkor szakképzett kollégáink be is tudják mutatni Önnek az irodaszék használatát, beállítási lehetőségeit.

Kiszállítás saját teherautóinkkal részletes információ >>

 

Irodaszékek kiszállítása nagycsomagos küldeményként

A masszív, nagy teherbírású irodaszékek, munkaszékek vagy vezetői fotelek összeszerelés után tesztelésre kerülnek, hogy valóban megfelelően működnek-e. Ezután már nem kerülnek szétszerelésre, hanem összeszerelt állapotban raktározzuk őket. 

Így ezek az irodaszékek, főnöki székek nagycsomagként kerülnek kiküldésre. Így a szállítási idő megnő, jellemzően kb. 2 hétre. Természetesen ilyenkor minden esetben egyeztetünk Önnel a várható szállítási időről.

Irodaszékek nagycsomagos küldeményként történő szállítása >>

 

Kiszállítás külsős partnereinkkel

Nagyobb darabszámú megrendelés esetén szokásos szállítási megoldás, hogy a megrendelt székek a gyártó partnerünktől egyenesen a megrendelőhöz kerül kiszállításra. Ekkor a külsős szállító partnerünk a széket a szállító teherautónál adja át. Ebben az esetben általában a vásárló feladata a székek behordása és esetleges összeszerelése.

Cserébe ezért, talán az egyik legkedvezőbb szállítási mód. Széktipustól függően, kb. 10 db irodaszék, forgószék, míg tárgyalószékeknél kb. 20 db feletti vásárlás esetén választható megoldás.

Azonnali információkérés irodaszékekkel kapcsolatban

Ha kérdése merült fel a webáruházunkban található székekkel kapcsolatban, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az info@te96bt.hu email címen, vagy munkanapokon 8.00 - 15.00 óra között hívja a +36 30 943 6519 telefonszámot. De a kapcsolatfélvételhez, üzenetküldéshez használhatja az alábbi űrlapot is. Ügyfélszolgálatunk a kérdésre általában 24-48 órán belül válaszol, az Ön által preferált kapcsolatfelvételi módon.

Preferált kapcsolatfelvételi mód:
Kérjük válassza ki, milyen témakörben szeretne bővebb információt kérni:

 

Hívja irodaszékes, forgószékes ÜgyfélszolgálatunkatSzékáruház Ügyfélszolgálat

Nem szeretné email fiókját figyelni, hogy az elküldött kérdésére mikor érkezik meg a válasz? Azonnali válaszra van szüksége? Akkor kérjük hívja Ügyfélszolgálatunkat munkanapokon 8.00 - 15.00 óra között a +36 30 943 6519 telefonszámon. Vagy használhatja hétfőtől csütörtökig 8.00 - 12.00 óra között az élő chat szolgáltatásunkat is.

Vezetői szövetes és bőrfotelek  I  Tárgyalófotelek Operatív irodaszékek  I  Ergonómikus forgószékek  I  Tárgyalószékek  I  Ipariszékek  I Egészségügyi székek  I Egyéb székek