Szűrés

TOP termékek

Irodaszékek szállítása GLS futárszolgálattal

Irodaszékek, forgószékek kiszíállítása futárszolgálattalMiután eldöntötte, hogy szüksége van erre a székre, nyilván felmerül a kérdés: Hogyan jut el a forgószék Önhöz?  Nos, mi természetesen erre is gondoltunk. Annak érdekében, hogy a szék minél gyorsabban és sérülésmentesen eljuthasson Önhöz, kerestünk olyan szállító partnereket, akik garantálják, hogy az irodaszék egyszerűen eljuthasson Önhöz. Ráadásul mindezt kedvező áron. Az irodaszéket így a GLS futárszolgálat juttja el Önhöz. Így a széket közvetlenül irodájába, vagy otthonába szállítjuk ki.

Hogy miért jó ez Önnek? Mert mivel a doboz nagy méretű, így tömegközlekedési eszközökkel nehezen szállítható. Így Önnek mindenféleképpen szállítóeszközre, autóra lenne szüksége.

Miért célszerűbb ezt a széket most utánvéttel megrendelnie, mint egy üzletben megvásárolnia? Nézzük végig:

- autóba kell ülni, és vagy be kell menni a centrumba, vagy ki a város szélére, pl. egy bevásárló központba

- amíg a székvásárlást intézi, lehet hogy parkolási díjat kell fizetnie

- az üzletben, áruházban meg kell várni amig kiszolgálják, és elkészül a számla a székről

- a dobozt valahogy e kell juttatnia a parkoló autójáig. Ezalatt leizzadhat, és esetleg összekoszolhatja ruházatát a poros dobozzal

- megint keresztül a fél városon, ami bizony idő és üzemanyag fogyasztás

- ezután már csak fel kell cipelnie a dobozt irodájába, vagy otthoni munkahelyére

A megrendelt irodaszékek kiszállítása jelenleg GLS futárszolgálattal történik. Ez azt jelenti, hogy munkanapokon 8.00 - 17.00 óra között a futárszolgálat kiszállítja a megadott címre a megrendelt  forgószéket. A kiszállítás költsége: 1.500 Ft + 27 % ÁFA, azaz bruttó 1.970 FT székenként.

 

Azonnali információkérés irodaszékekkel kapcsolatban

Ha kérdése merült fel a webáruházunkban található székekkel kapcsolatban, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az info@te96bt.hu email címen, vagy munkanapokon 8.00 - 15.00 óra között hívja a +36 30 943 6519 telefonszámot. De a kapcsolatfélvételhez, üzenetküldéshez használhatja az alábbi űrlapot is. Ügyfélszolgálatunk a kérdésre általában 24-48 órán belül válaszol, az Ön által preferált kapcsolatfelvételi módon.

Preferált kapcsolatfelvételi mód:
Kérjük válassza ki, milyen témakörben szeretne bővebb információt kérni:

 

Hívja irodaszékes, forgószékes Ügyfélszolgálatunkat

 

Nem szeretné email fiókját figyelni, hogy az elküldött kérdésére mikor érkezik meg a válasz? Azonnali válaszra van szüksége? Akkor kérjük hívja Ügyfélszolgálatunkat munkanapokon 8.00 - 15.00 óra között a +36 30 943 6519 telefonszámon. Vagy használhatja munkanapokon 8.00 - 12.00 óra között az élő chat szolgáltatásunkat is.

 

 

Vezetői szövetes és bőrfotelek  I  Tárgyalófotelek Operatív irodaszékek  I  Ergonómikus forgószékek  I  Tárgyalószékek  I  Ipariszékek  I Egészségügyi székek  I Egyéb székek