Miután eldöntötte, hogy szüksége van erre a székre, nyilván felmerül a kérdés: Hogyan jut el a forgószék Önhöz? Nos, mi természetesen erre is gondoltunk. Annak érdekében, hogy a szék minél gyorsabban és sérülésmentesen eljuthasson Önhöz, kerestünk olyan szállító partnereket, akik garantálják, hogy az irodaszék egyszerűen eljuthasson Önhöz. Ráadásul mindezt kedvező áron. Az irodaszéket így a GLS futárszolgálat juttja el Önhöz. Így a széket közvetlenül irodájába, vagy otthonába szállítjuk ki.
Hogy miért jó ez Önnek? Mert mivel a doboz nagy méretű, így tömegközlekedési eszközökkel nehezen szállítható. Így Önnek mindenféleképpen szállítóeszközre, autóra lenne szüksége.
Miért célszerűbb ezt a széket most utánvéttel megrendelnie, mint egy üzletben megvásárolnia? Nézzük végig:
- autóba kell ülni, és vagy be kell menni a centrumba, vagy ki a város szélére, pl. egy bevásárló központba
- amíg a székvásárlást intézi, lehet hogy parkolási díjat kell fizetnie
- az üzletben, áruházban meg kell várni amig kiszolgálják, és elkészül a számla a székrő
- a dobozt valahogy e kell juttatnia a parkoló autójáig. Ezalatt leizzadhat, és esetleg összekoszolhatja ruházatát a poros dobozzal
- megint keresztül a fél városon, ami bizony idő és üzemanyag fogyasztás
- ezután már csak fel kell cipelnie a dobozt irodájába, vagy otthoni munkahelyére
A megrendelt irodaszékek kiszállítása jelenleg GLS és MPL futárszolgálattal történik. Ez azt jelenti, hogy munkanapokon 8.00 - 17.00 óra között a futárszolgálat kiszállítja a megadott címre a megrendelt forgószéket. A kiszállítás költsége: 1.500 Ft + 27 % ÁFA, azaz bruttó 1.970 FT székenként.