Kedves Látogató! Webáruházunk B2B áruházként működik, azaz csak adószámmal rendelkező cégek, vállalkozások tudják használni
Nem pont ezt az ipariszéket, laborszéket kereste? Egyedi vagy különleges elvárása van? Akkor töltse le a 2023 évi nagy ipariszék katalógusunkat, és nézze át igazán gazdag választékunkat.
De ha nyomtatott változatot szeretne, hogy kollégáival is át tudja nézni, csak írjon nekünk az info@te96bt.hu email címre, és mi ingyenesen elküldjük Önnek a nyomtatott változatot.
Nagy ipariszék katalógus letöltése PDF formátumban >>
Mi természetesen ebben is segítünk Önnek. Csak küldje el a kiválasztott szék tipusát, várható darabszámát és a szállítási címet, az info@te96 bt.hu email címres, és 1-2 napon belül küldjük is Önnek a személyre szabott árajánlatot. De ha a székeket összeszerelve, használatra készen szeretné megkapni, mi ebben is partnere vagyunk!. Így nem kell a Önnek a szakszerű összeszereléssel, és a csomagolási hulladék elhelyezésével sem bajlódnia.
Ráadásul azoknak a Partnereinknek, akikkel beszállítási szerződést tudunk kötni, akár utólagos fizetési lehetőséget is tudunk biztosítunk. Ha egy megbízható ipariszék és laborszék beszállítót keres, próbálja ki a SzékÁruház termékeit és szolgáltatásait!
Több széket vásárolna? Összeszerelve, használatra készen szeretné megkapni? Gyorsítani szeretne a szállítási időn? Vagy cége nem teszi lehetővé a webáruházon keresztüli vásárlást? Akkor a legjobb megoldás, ha közvetlenül egyedi árajánlatot kér. Ehhez nem kell mást tennie, mint elképzelését elküldenie az info@te96bt.hu email címre. Vagy egyszerűen csak kattintson ide >> Kérdés a termékről
A 1121 LN H XXL lemezelt tárgyalószék erősített fémvázzal készül, így egy átlagos széknél tartósabb kivitelű. Az ülő -és a hátlap hajlított rétegelt lemezzel készült, lakkozott felülettel. Az erősített vázszerkezet miatt erős igénybevétel esetén ajánljuk: kollégiumokban, iskolákban, ipari létesítményekben, üzemekben, laborokban, de használható üzemi étkezőkben is.
Az erősített ipari szék ezzel a lemezelt, lakkozott felülettel könnyen tisztítható, így a poros, szennyezett munkakörnyezetben is megállja a helyét. Erősített kivitele miatt nem rakásolható
Az irodaszékes webáruházunkban több mint 300 féle irodaszéket, forgószéket, tárgyalószéket vagy ipari széket talál. Ráadásul ezek nagyrésze különböző kárpitokkal és egyéb kiegészítőkkel rendelhető. A székek között vannak amiket készleten tartunk, de nagy részük olyan, amit megrendelésre, a választható több mint 50 féle kárpit közül valamelyikkel szállítjuk. Így olyan nagyszámú változatot kellene készleten tartani, ami fizikailag lehetetlen. Ezért tudjuk csak azt a megoldást ajánlani, hogy a webáruházunkban az irodaszékeket, forgószékeket nem tudja közvetlen megrendelni, csak ajánlatot kérni rá.
Ugyanakkor a kiválasztott szék típusától függ az is, hogy azt hogyan tudjuk eljuttatni Önhöz. Vannak székek, amiket alkatrészenként csomagolva, dobozolva a futár is el tud Önnek szállítani. De vannak nagyobb, értékesebb bőrfotelek, amiknek a szállítása a nagy súly és méretek miatt körülményes. Vagy vannak a készreszerelt tárgyalószékek, amik nem dobozolva, csak a sérülések ellen védő fóliázással kerülnek kiszállításra.
Mint látja, számtalan olyan körülmény van, ami sajnos nem teszi lehetővé az azonnali rendelést. Ezért döntöttünk úgy, hogy a kiválasztott székek tipusának, darabszámának és a felhasználás helyének ismeretében ajánlatot adjunk a székek szállítására. De nézzük sorban, mi mindenre is adunk választ az ajánlatkérése után.
A könnyebb áttekinthetőség kedvéért összegyűjtöttük Önnek mindazokat a fontos információkat, amikre minden esetben kitérünk, ha árajánlatot kér tőlünk irodaszékek, forgószékek szállítására.
A webáruházunkban található forgószékekre, vezetői fotelekre, tárgyalószékekre nagyobb darabszám esetén kedvezményes árat tudunk adni. A kedvezmény mértéke függ a szék tipusától, a választott kárpittól, és az elvárt szállítási időtől is. Így több darab tervezett vásárlása esetén pénzt is tud spórolni.
De mi is minősül több darabos vásárlásnak? Nézzünk néhány jellemző példát rá:
- Forgószékeknél kb. 5 db felett- Vezetői foteleknél kb. 3 db felett- Tárgyalószékeknél kb. 10 db felett- Ipariszékeknél kb. 10 db felett
A székeink egy részét raktárról, vagy külső raktárról, 2-5 napos szállítási idővel tudjuk szállítani. Azonban a forgószékek legnagyobb része a kiválasztott szövettel, a megrendelés alapján kerül legyártásra. Így számolni kell a várható gyártási idővel is. A gyártási idő függ attól, hogy a kárpitos kapacitás mennyire van lekötve. Míg normál esetben a gyártási idő 2 - 3 hét, csúcsidőszakokban ez megnőhet 3 - 4 hétre is.
Amennyiben Önnek ennél rövidebb időn belül lenne szüksége a székre, úgy egyes széktipusokhoz S.O.S gyártást is tudunk biztosítani, általában 3 % felár mellett. Így a megrendelés a már megrendelt székek gyártása mellet, túlmunkával kerül a gyártásba.
Az irodaszékek, forgószékek jellemzően alkarészenkét, dobozolva kerülnek kiszállításra. Ilyenkor a székeket használat előtt egyszerű módon össze kell szerelni. Ebben az esetben a megoldás egyszerű, a kiszállítás GLS futárszolgálattal történik. Vannak a nagyobb méretű székek, vezetői fotelek és tárgyalószékek, amiket a méretüknél vagy a súlyuknál fogva nem lehet futárszolgálattal küldeni.
Természetesen ilyen estben is van megoldás, mert saját teherautóinkkal a székeket bárhova ki tudjuk szállítani Magyarországon. Azonban a szállítási költség ilyen esetben a függ a székek darabszámától Így a szállítási költség függ attól hogy mekkora teherautóval tudjuk szállítani, illetve a felhasználás helyétőtől függően (azaz a raktárunktól való távolság függvényében) mennyi lesz a felhasznált üzemenyag.
Ezekre a kérdésekre pedig csak az ajánlatkérés megismerése után tudunk korrekt választ adni.
A székek szállítása mellé plusz szolgáltatásokat is tudunk biztosítani. Ezek közül a leggyakrabban igénybe vett szolgáltatás, a székek összeszerelése. Ebben az esetben kollégáink a székeket még a kiszállítás előtt összeszerelik, és letesztelik a hibamentes működésüket. Így Önnek azt használatra kész állapotban tudják átadni. Ez a szolgáltatás sajnos a futáros kiszállítással együtt nem vehető igénybe, csak abban az esetben, ha mi szállítjuk ki a székeket.
És hogy addig is milyen árral kalkuláljon? A székek jellemző összeszerelési költsége kb. 1.500 Ft + ÁFA/szék
A másik gyakran igénybe vett szolgáltatás a plussz garancia. Ezt pár széktipusnál tudjuk biztosítani. Ilyenkor csekény felár mellé a székekhez +1 vagy 2 év garanciát választhat. Ezt a weboldalunkon a szék bemutatásánál találja meg.
Ha sikerült megtalálni az Önnek megfelelő széket, már egyszerűen és könnyen kérhet rá árajánlatot. Az ajánlatkérés előtt kérjük nézze át a székhez választható opciókat (pl. karfa, parkettagörgő). Ha a székhez szövetválasztási lehetőség is tartozik, kérjük nézze át a kárpitválasztékot, és válassza ki azt a színt, színkódot, ami Önnek megfelelő. Ezeknek az adatoknak az ismeretében már kérheti a részletes árajánlatunkat. Az ajánlatkészítés a szék szállítási idejét nem befolyásolja, hiszen a részletes árajánlatot munkanapokon általában még aznap, de legkésőbb a következő munkanapon meg is küldjük.
Az árajánlat kérésre a legegyszerűbb megoldás az, ha a szék darabszámának a megadása után a szék terméklapjánál található "Ajánlatot kérek" gombra kattint. Ekkor a szék a megjelölt darabszámban belekerül az ajánlati kosárba. Ezután haladjon végig a folyamaton, mint a szokásos webáruházas rendeléseknél. A megjegyzés rovatnál pedig be tudja érni a kiválasztott szövetkódot, ha tartozik olyan a székhez.
A másik megoldás - és talán ez a gyorsabb megoldás is - az ajánlatkérésre, ha az alábbi ajánlatkérő űrlapot lépésenként kitölti, és ezt elküldi nekünk. Kollégáink ez alapján már el is kezdik Önnek öszeállítani a részletes árajánlatot a kiválasztott székek szállítására.
Mint látta, ha sikerül kiválasztania a megfelelő széket, és elküldi nekünk az ajánlatkéréshez kapcsolódó adatokat, ez alapján személyre szabott, egyedi árajánlatot tudunk Önnek adni. De mit is fog tartalmazni ez az egyedi árajánlat? Nézzük sorjában.
1. Aktuális ajánlati ár. Ez több darab szék esetén a listaárnál 3 - 10 %-kal is kedvezőbb lehet
2. Pontos szállítási költség. A szállítási hely ismeretében pontosan meg tudjuk adni, hogy a kiválasztott széket mennyiért tudjuk elszállítani Önnek. Ez az esetek nagyobb részében általában kedvezőbbek, mint amit a rendszerünk az ajánlatkérés során jelzett Önnek.
3. Várható szállítási idő. Az ajánlat készítésekor egyeztetünk beszállító partnereinkkel, illetve a raktárkészletünk alapján nagyjából meg tudjuk mondani, mikorra várható a székek kiszállítása. De természetesen ha úgy Önnek kényelmesebb, a kecskeméti személyes átvételt is választhatja. Ha valamely fix időpontra van szüksége a székekre (pl. megnyitó, költözés) akkor erről az ügyfélszolgálatunkkal külön is tud egyeztetni.
4. Egyéb szolgáltatások költsége. Ha Ön kiegészítő szolgáltatásokra is igényt tart, pl. parkettagörgő, összeszerelés, akkor ennek a pontos költségét is megadjuk Önnek.
5. Végleges, összesített árajánlat. A kiválasztott székekre hajszálpontos árajánlatot adunk. Ez kiterjed minden felmerülő költségre, így Ön biztos lehet benne, hogy megrendelés esetén további költségei már biztosan merülnek fel.
6. Fizetési lehetőségek. Megrendelés esetén a rendelt székek átvételére, illetve a számla kiegyenlítésére többféle lehetőséget is kínálunk Önnek. Amivel számolnia kell, hogy a nagyobb megrendeléseket 30 % előleg megfizetésével tudjuk indítani.
7. SzékSzerviz garancia. Ezzel a szolgáltatásunkkal vállaljuk, hogy a székek kopó, romló alkatrészeit (görgő, gázlift, lábcsillag) esetleges meghibásodás esetén, a garanciális időn túl is biztosítjuk vásárlóinknak. Előzetes tájékozódáshoz nézze át SzékSzerviz áruházunk székalkatrész kínálatát.
Ha az ajánlatkérés során bármiben elakad, kérjen segítséget az ügyfélszolgálatunktól. A legegyszerűbb megoldás, ha megírja nekünk kérdését az info@te96bt.hu email címre. De hétfőtől -csütörtökig 8.00 - 12.00 között hívhat is minket a +36 30 943 6519 telefonszámon.
Kiváncsi rá, hogyan tudnak eljutni Önhöz a kiválasztott irodaszékek? Készítettem erről Önnek egy részletes tájékoztatást.
Tóth GáborSzékáruház ügyvezetőirodaszék szakértő
Bizonyára kíváncsi rá, hogy a megrendelni kívánt irodaszékek mennyi idő alatt, illetve milyen módon tudnak eljutni Önhöz.
Erre töbféle megoldást is kínálunk. Mert a kiszállítási lehetőségeket egyrészt befolyásolja a kiválasztott irodaszék, forgószék tipusa. Vannak nagyméretű, félig készre, vagy teljesen készre szerelt szék tipusok. Ezeket sajnos nem tudjuk futárral küldeni. De lehet, hogy a megrendelni kívánt székek mennyisége lesz a probléma, mert a nagy csomagszám jelentősen megdrágítaná a szék rendelését. Ezért optimalizáltuk a lehetőségeket, és többféle alternatívát is kínálunk Önnek.
Az egyszerűbbkivitelű, vagy csomagolású irodaszékek, vezetői fotelek egy része csomagolt állapotban, dobozos kivitelben kerül be a raktárunkba. Ezekből a tipusokból folyamatosan van készletünk, így gyorsan tudjuk küldeni.
Ráadásul ezek jól csomagolt székek, így kiscsomagként, GLS futárral is el tudjuk küldeni Önnek. Ez pedig azt jelenti, hogy a futárnak átadott irodaszék várhatóan a következő munkanapon már Önnél is lesz, így gyorsan használatba is tudja venni.
Irodaszékek szállítása GLS futárszolgálattal >>
A kiválasztott irodaszékek szállításának legegyszerűbb módja. Ilyenkor kollégáink kiszállítják az irodaszékeket, és személyesen adják át Önnek. Ebben az esetben lehetősége van arra is, hogy a székeket összeszerelve, használatra kész állapotban szállítsuk le Önnek. Az összeszerelve történő kiszállítás jellemző költsége 1.500 Ft + 27 % székenként, de ennek pontos mértékéről a részletes árajánlatunkban mindig kitérünk.
Ilyenkor szakképzett kollégáink be is tudják mutatni Önnek az irodaszék használatát, beállítási lehetőségeit.
Kiszállítás saját teherautóinkkal részletes információ >>
A masszív, nagy teherbírású irodaszékek, munkaszékek vagy vezetői fotelek összeszerelés után tesztelésre kerülnek, hogy valóban megfelelően működnek-e. Ezután már nem kerülnek szétszerelésre, hanem összeszerelt állapotban raktározzuk őket.
Így ezek az irodaszékek, főnöki székek nagycsomagként kerülnek kiküldésre. Így a szállítási idő megnő, jellemzően kb. 2 hétre. Természetesen ilyenkor minden esetben egyeztetünk Önnel a várható szállítási időről.
Irodaszékek nagycsomagos küldeményként történő szállítása >>
Nagyobb darabszámú megrendelés esetén szokásos szállítási megoldás, hogy a megrendelt székek a gyártó partnerünktől egyenesen a megrendelőhöz kerül kiszállításra. Ekkor a külsős szállító partnerünk a széket a szállító teherautónál adja át. Ebben az esetben általában a vásárló feladata a székek behordása és esetleges összeszerelése.
Cserébe ezért, talán az egyik legkedvezőbb szállítási mód. Széktipustól függően, kb. 10 db irodaszék, forgószék, míg tárgyalószékeknél kb. 20 db feletti vásárlás esetén választható megoldás.