Szállítási módok
Kiváncsi rá, hogyan tudnak eljutni Önhöz a kiválasztott irodaszékek? Készítettem erről Önnek egy részletes tájékoztatást.
Tóth Gábor
Székáruház ügyvezető
irodaszék szakértő
Irodaszék kiszállítási módok és lehetőségekBizonyára kíváncsi rá, hogy a megrendelni kívánt irodaszékek mennyi idő alatt, illetve hogyan tudnak eljutni Önhöz.
Erre töbféle megoldást is kínálunk. Mert a kiszállítási lehetőségeket egyrészt befolyásolja a kiválasztott irodaszék, forgószék tipusa. Vannak nagyméretű, félig készre, vagy teljesen készre szerelt szék tipusok. Ezeket sajnos nem tudjuk futárral küldeni. De lehet, hogy a megrendelni kívánt székek mennyisége lesz a probléma, mert a nagy csomagszám jelentősen megdrágítaná a szék rendelését. Ezért optimalizáltuk a lehetőségeket, és többféle alternatívát is kínálunk Önnek.
|
Irodaszékek kiszállítása saját teherautóinkkalA kiválasztott irodaszékek szállításának legegyszerűbb módja. Ilyenkor kollégáink kiszállítják az irodaszékeket, és személyesen adják át Önnek. Ebben az esetben lehetősége van arra is, hogy a székeket összeszerelve, használatra kész állapotban szállítsuk le Önnek.
Ilyenkor szakképzett kollégáink be is tudják mutatni Önnek az irodaszék használatát, beállítási lehetőségeit. |
Irodaszékek szállítása GLS futárralAz egyszerűbb irodaszékek, vezetői fotelek egy része csomagolt állapotban, dobozos kivitelben kerül be a raktárunkba. Ezekből a tipusokból folyamatosan van készletünk, így gyorsan tudjuk küldeni.
Ráadásul ezek jól csomagolt székek, így kiscsomagként, GLS futárral is el tudjuk küldeni Önnek. Ez pedig azt jelenti, hogy a futárnak átadott irodaszék a következő munkanapon már Önnél is lesz, így gyorsan használatba is tudja venni. Irodaszékek szállítása GLS futárszolgálattal >>
|
Irodaszékek kiszállítása nagycsomagos küldeménykéntA masszív, nagy teherbírású irodaszékek, munkaszékek vagy vezetői fotelek összeszerelés után tesztelésre kerülnek, hogy valóban megfelelően működnek-e. Ezután már nem kerülnek szétszerelésre, hanem összeszerelt állapotban raktározzuk őket.
Így ezek az irodaszékek, főnöki székek nagycsomagként kerülnek kiküldésre. Így a szállítási idő megnő, jellemzően kb. 2 hétre. Természetesen ilyenkor minden esetben egyeztetünk Önnel a várható szállítási időről. Irodaszékek nagycsomagos küldeményként történő szállítása >> |
Azonnali információkérés irodaszékekkel kapcsolatban
Ha kérdése merült fel a webáruházunkban található székekkel kapcsolatban, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az info@te96bt.hu email címen, vagy munkanapokon 8.00 - 15.00 óra között hívja a +36 30 399 4282 telefonszámot. De a kapcsolatfélvételhez, üzenetküldéshez használhatja az alábbi űrlapot is. Ügyfélszolgálatunk a kérdésre általában 24-48 órán belül válaszol, az Ön által preferált kapcsolatfelvételi módon.
Nem szeretné email fiókját figyelni, hogy az elküldött kérdésére mikor érkezik meg a válasz? Azonnali válaszra van szüksége? Akkor kérjük hívja Ügyfélszolgálatunkat munkanapokon 8.00 - 15.00 óra között a +36 30 399 4282 telefonszámon. Vagy használhatja munkanapokon 8.00 - 12.00 óra között az élő chat szolgáltatásunkat is.
Vezetői szövetes és bőrfotelek I Tárgyalófotelek I Operatív irodaszékek I Ergonómikus forgószékek I Tárgyalószékek I Ipariszékek I Egészségügyi székek I Egyéb székek