Ajánlatkérés személyre szabottan

Tóth Gábor ügyvezető SzékSzerviz - Székjavítás specialista


Nagyobb mennyiségben szeretne széket vásárolni? Egyedi szövettel lenne irodaszékre szüksége? Vagy a szállítással kapcsolatban lenne egyedi elvárása?

Tóth Gábor
SzékÁruház ügyvezető
irodaszék szakértő
25 év tapasztalattal

 

Az eddigi, több mint 20 éves működésünk során azt tapasztaltam, hogy sokszor merül fel egyedi igény az irodaszékekkel kapcsolatban. Ezek lehetnek a szék felszereltségével, kivitelével, vagy akár a szállítással, fizetéssel kapcsolatos egyedi elképzelések. Mi természetesen nyitottak vagyunk erre, így bátran kérjen árajánlatot az elképzelése szerinti forgószékekre, vendégszékekre.

Irodaszék ajánlatkérés írásban

Ha egyedi árajánlatot szeretne kérni irodaszékek szállítására, javasoljuk, hogy ezt írásban tegye. Ilyen esetben ugyanis bármikor írhat nekünk, akár hajnali 2.00 órakor is. És így kiküszöbölhetőek az esetleges  félre hallásból származó kellemetlenségek.

 

Ajánlatkéréskor kérjük adja meg azokat a főbb adatokat, amik segítségével gyorsan és egyszerűen elkészíthetjük az irodaszékek szállítására vonatkozó árajánlatot. De mik is ezek? Vegyük sorjában.

Ajánlatkérés irodaszékekre telefonon

Azonnali, gyors információra lenne szüksége irodaszékkel, ipari székkel kapcsolatban? Ügyfélszolgálatunk készséggel segít ebben is Önnek. Azonban az Ügyfélszolgálatunk telefonon csak munkanapokon, 8.00 - 15.00 között elérhető, ezt vegye figyelembe. 

 

Ezért kérjük, hogy inkább az info@te96bt.hu email címünkre küldje ajánlatkérését.

Milyen információkat adjon meg a gyors árajánlat adáshoz?

Csak olyan adatokat kérünk, amik segítenek a gyors ajánlatadáshoz:

- kiválasztott szék tipusa
- várható darabszám
- felszereltség elvárás (pl. karfával)
- elvárt szállítási határidő
- szállítást kér vagy nem
- ha kér szállítást, milyen településre
- egyéb kiegészítő információk
- kapcsolattartó neve és mobil száma

Mennyi idő alatt készül el az irodaszék árajánlat?

A hozzánk beérkező árajánlat kérésekre igyekszünk nagyon gyorsabban válaszolni. Egyszerűbb esetekben a részletes árajánlatot még aznap megküldjük Önnek. Ha a kiválasztott székekkel kapcsolatban beszállítóinkkal egyeztetnünk kell, akkor ez a folyamat 1-2 napot is génybe vehet.

 

Ha Önnek SOS lenne szüksége a részletes árajánlatunkra, akkor ezt kérjük jelezze felénk, akár írásban, akár szóban kéri az árajánlatot.

Mit tartalmaz az elkészült irodaszék árajánlat?

A hozzánk beérkező árajánlatokra minden esetben részletesen válaszolunk. Így minden esetben küldjük a székek egységárát, több darabnál a kedvezményes árat, az ajánlott szék felszereltségét, választható szövet tipusait, és a várható gyártási határidőt is. Továbbá minden esetben kitérünk a szállítás módjára, annak költségére is. 

 

Valamint az árajánlatunk természetesen tartalmazza a székre vonatkozó garanciákat, valamint a fizetési feltételeket is.

Az elkészült árajánlat elküldése

Ha elkészültünk az Önnek készült, személyre szabott árajánlatunkkal, általában (ha csak más módot nem kér) emailben küldjük el az árajánlatokat. Ezért kérem, hogy figyelje postafiókjában az elsődleges emailfiókot. De kérjük nézze meg a promóciók között is (ha van ilyen mappa a rendszerébe) és nézze meg a spam mappában is.

 

Sok forgószékes, tárgyalószékes árajánlatot küldünk, így ennek következtében egyes rendszerek esetleg spamként kezelhetik a kiküldött székes árajánlatot. 

 

SzékÁruház Ügyfélszolgálat

Kérdése van az ajánlatkéréssel kapcsolatban? Vagy a kiválasztott forgószékről, fotelről szeretne még további információt kérni? Kérem keresse ügyfélszolgálatunkat levélben az info@te96bt.hu email címen, vagy hívja munkaidőben a +36 30 399 4282 telefonszámot.

argep.hu