Ergonómikus forgószékek, irodaszékek, tárgyalószékek és ipariszékek gazdag választékban. Több darab vásárlása esetén kérjen egyedi, személyre szabott árajánlatot

Strapabíró ipariszék erősített fém lábcsillaggal
RP-100 ipariszék PU ülő- és hátlappal, erősített fém lábcsillaggal és kemény felületre alkalmas görgőkkel
54 356 Ft (42 800 Ft + ÁFA)

RP-100 ipariszék PU ülő- és hátlappal, erősített fém lábcsillaggal és kemény felületre alkalmas görgőkkel

Strapabíró ipariszék erősített fém lábcsillaggal
Strapabíró ipariszék erősített fém lábcsillaggal
Strapabíró ipariszék erősített fém lábcsillaggal

Az RP-100 ipariszék könnyen tisztítható PUR ülő- és hátlappal készül. Ellenáll a savaknak és a lúgoknak, így kimondotta jól használható akár szennyezett ipari környezetben is. Ezért ajánljuk az ipari környezet mellet egészségügyi, vagy laboratóriumi környezetbe is. 

Az RP-100 ipariszék magasságban gázlift segítségével fokozatmentesen állítható, valamint állítható a háttámla dőlésszöge, az ülőlaptól való távolsága, valamint a magassága is.

Jótállási idő
1 év
Teherbírás
110 kg
Teljes magasság
83 - 100 cm
Teljes szélesség
60 cm
Ülés magassága
42 - 56 cm
Ülés mélysége
42 cm
Ülés szélesség
46 cm
Szállítási idő
10 nap
54 356 Ft (42 800 Ft + ÁFA)
Részletek

Gyakran okoz problémát, hogy megtaláljuk egy-egy speciális területre a megfelelő ipari széket. Az ipari, vagy laboratóriumi környezet speciális kialakítást igényel. Elvárás, hogy ilyen környezetben a szokásos igénybevételnek ellenáljon, és könnyen tisztítható legyen. Egyes esetekben használat közben nagy igénybevételnek van kitéve több műszakos munkarendben.


Elvárásként jelenkezik ezért, hogy a szék masszív, erős és strapabíró legyen. Ezért különösen fontos a felhasznált anyagok minősége és tartóssága. Ezért készül ez a két szék fém lábcsillaggal, és a rendkívül erős 8 mm vastag acél könyökszerkezet.

Általánosságban elmondható, hogy ennek a széknek nemcsak az anyagválasztása, hanem a formai megoldásai is megfelelnek a mai kor igényeinek. Letisztult, lekerekített formavilág és egyszerű megoldások jellemzik ezt az ipari széket.


Az RP-100 ipari székek integrál hab alapanyagból készülnek. A felhasznált alapanyag nagyon magas szilárdságú, ellenáll az olaj-, zsír és víz igénybe vételének. Ezért 1 év év garanciát vállalunk az ipari környezetben való problémamentes használatra. 

Ezeknek a tulajdonságoknak köszönhetően ajánlható a szék az alábbi területekre is: 

  • műhelyek
  • benzinkutak
  • összeszerelő üzemek
  • szerszámgyártás
  • egészségügyi intézmények
  • laboratóriumok
  • üzletek
  • raktárak

 

Az RP-100 ipariszék jellemzői

  • íves, kerekített formai megjelenés
  • speciális poliuretán ülőlap és háttámla
  • állítható magasságú és mélységű háttámla
  • mozgatást könnyítő beépített "fogó" a háttámlában
  • gázliftes magasságállítás
  • fekete fém lábcsillag
  • teherbírás: 110 kg
  • 1 év garancia

Felhasználási területek

Ez a speciális kialakítású ipari szék szémtalan terület szék igényére jelenthet igazi megoldást. Nézzük sorra, milyen körülmények között is szerepel sikerrel a PR 100 ipari forgószék:

  • a ruházati iparban (pl:varrás), 
  • az élelmiszeriparban (pl: feldolgozás)
  • a gyógyszeripari és vegyipari (pl: laborszék)
  • nyomdaiparban (pl: munkaszék) nyomda nyomdai 
  • fémfeldolgozás (pl: műhelyszékek)
  • műanyagipar (pl: műanyag feldolgozás)
  • boltok, szupermarketek
  • pénztárak
  • raktárak
  • bemutatótermek
  • aboratóriumi székek
  • vizsgálószék
A szék Paraméterei
A székmechanika
normál ülésvasalat
Ülésmélység állítási lehetőség
Nincs ülésmélység állítás
Szék tipusa
Ipariszék, üzemi szék
Extra tulajdonságok
Könnyen tisztítható
Kárpitozási lehetőség
PUR ülő- és hátlap
Cikkszám
ILI-RP-100-PG
Kérjen árajánlatot
Árajánlat kérés forgószékekre, irodaszékekre, tárgyalószékekreAz irodaszékes webáruházunkban több mint 300 féle irodaszéket, forgószéket, tárgyalószéket vagy ipari széket talál. Ráadásul ezek nagyrésze különböző kárpitokkal és egyéb kiegészítőkkel rendelhető. A székek között vannak amiket készleten tartunk, de nagy részük olyan, amit megrendelésre, a választható több mint 50 féle kárpit közül valamelyikkel szállítjuk. Így olyan nagyszámú változatot kellene készleten tartani, ami fizikailag lehetetlen. Ezért tudjuk csak azt a megoldást ajánlani, hogy a webáruházunkban az irodaszékeket, forgószékeket nem tudja közvetlen megrendelni, csak ajánlatot kérni rá. Ugyanakkor a kiválasztott szék típusától függ az is, hogy azt hogyan tudjuk eljuttatni Önhöz. Vannak székek, amiket alkatrészenként csomagolva, dobozolva a futár is el tud Önnek szállítani. De vannak nagyobb, értékesebb bőrfotelek, amiknek a szállítása a nagy súly és méretek miatt körülményes. Vagy vannak a készreszerelt tárgyalószékek, amik nem dobozolva, csak a sérülések ellen védő fóliázással kerülnek kiszállításra. Mint látja, számtalan olyan körülmény van, ami sajnos nem teszi lehetővé az azonnali rendelést. Ezért döntöttünk úgy, hogy a kiválasztott székek tipusának, darabszámának és a felhasználás helyének ismeretében ajánlatot adjunk a székek szállítására. De nézzük sorban, mi mindenre is adunk választ az ajánlatkérése után.

Az irodaszék szállítására vonatkozó árajánlat elemei

A könnyebb áttekinthetőség kedvéért összegyűjtöttük Önnek mindazokat a fontos információkat, amikre minden esetben kitérünk, ha árajánlatot kér tőlünk irodaszékek, forgószékek szállítására.

1. Székek ajánlati ára

A webáruházunkban található forgószékekre, vezetői fotelekre, tárgyalószékekre nagyobb darabszám esetén kedvezményes árat tudunk adni. A kedvezmény mértéke függ a szék tipusától, a választott kárpittól, és az elvárt szállítási időtől is. Így több darab tervezett vásárlása esetén pénzt is tud spórolni. De mi is minősül több darabos vásárlásnak? Nézzünk néhány jellemző példát rá: - Forgószékeknél kb. 5 db felett
- Vezetői foteleknél kb. 3 db felett
- Tárgyalószékeknél kb. 10 db felett
- Ipariszékeknél kb. 10 db felett

2. Szállítási idő

A székeink egy részét raktárról, vagy külső raktárról, 2-5 napos szállítási idővel tudjuk szállítani. Azonban a forgószékek legnagyobb része a kiválasztott szövettel, a megrendelés alapján kerül legyártásra. Így számolni kell a várható gyártási idővel is. A gyártási idő függ attól, hogy a kárpitos kapacitás mennyire van lekötve. Míg normál esetben a gyártási idő 2 - 3 hét, csúcsidőszakokban ez megnőhet 3 - 4 hétre is. Amennyiben Önnek ennél rövidebb időn belül lenne szüksége a székre, úgy egyes széktipusokhoz S.O.S gyártást is tudunk biztosítani, általában 3 % felár mellett. Így a megrendelés a már megrendelt székek gyártása mellet, túlmunkával kerül a gyártásba.

3. Szállítási mód

Az irodaszékek, forgószékek jellemzően alkarészenkét, dobozolva kerülnek kiszállításra. Ilyenkor a székeket használat előtt egyszerű módon össze kell szerelni. Ebben az esetben a megoldás egyszerű, a kiszállítás GLS futárszolgálattal történik. Vannak a nagyobb méretű székek, vezetői fotelek és tárgyalószékek, amiket a méretüknél vagy a súlyuknál fogva nem lehet futárszolgálattal küldeni. Természetesen ilyen estben is van megoldás, mert saját teherautóinkkal a székeket bárhova ki tudjuk szállítani Magyarországon. Azonban a szállítási költség ilyen esetben a függ a székek darabszámától Így a szállítási költség függ attól hogy mekkora teherautóval tudjuk szállítani, illetve a felhasználás helyétőtől függően (azaz a raktárunktól való távolság függvényében) mennyi lesz a felhasznált üzemenyag.  Ezekre a kérdésekre pedig csak az ajánlatkérés megismerése után tudunk korrekt választ adni.

4. Egyéb plusz szolgáltatások

A székek szállítása mellé plusz szolgáltatásokat is tudunk biztosítani. Ezek közül a leggyakrabban igénybe vett szolgáltatás, a székek összeszerelése. Ebben az esetben kollégáink a székeket még a kiszállítás előtt összeszerelik, és letesztelik a hibamentes működésüket. Így Önnek azt használatra kész állapotban tudják átadni. Ez a szolgáltatás sajnos a futáros kiszállítással együtt nem vehető igénybe, csak abban az esetben, ha mi szállítjuk ki a székeket. És hogy addig is milyen árral kalkuláljon? A székek jellemző összeszerelési költsége kb. 1.500 Ft + ÁFA/szék A másik gyakran igénybe vett szolgáltatás a plussz garancia. Ezt pár széktipusnál tudjuk biztosítani. Ilyenkor csekény felár mellé a székekhez +1 vagy 2 év garanciát választhat. Ezt a weboldalunkon a szék bemutatásánál találja meg. Cinque Asyn GLX ajánlott forgószék

Hogyan kérhet irodaszék árajánlatot?

Ha sikerült megtalálni az Önnek megfelelő széket, már egyszerűen és könnyen kérhet rá árajánlatot. Az ajánlatkérés előtt kérjük nézze át a székhez választható opciókat (pl. karfa, parkettagörgő). Ha a székhez szövetválasztási lehetőség is tartozik, kérjük nézze át a kárpitválasztékot, és válassza ki azt a színt, színkódot, ami Önnek megfelelő. Ezeknek az adatoknak az ismeretében már kérheti a részletes árajánlatunkat. Az ajánlatkészítés a szék szállítási idejét nem befolyásolja, hiszen a részletes árajánlatot munkanapokon általában még aznap, de legkésőbb a következő munkanapon meg is küldjük. 

Irodai szék árajánlat kérési lehetőségek

Az árajánlat kérésre a legegyszerűbb megoldás az, ha a szék darabszámának a megadása után a szék terméklapjánál található "Ajánlatot kérek" gombra kattint. Ekkor a szék a megjelölt darabszámban belekerül az ajánlati kosárba. Ezután haladjon végig a folyamaton, mint a szokásos webáruházas rendeléseknél. A megjegyzés rovatnál pedig be tudja érni a kiválasztott szövetkódot, ha tartozik olyan a székhez. A másik megoldás - és talán ez a gyorsabb megoldás is - az ajánlatkérésre, ha az alábbi ajánlatkérő űrlapot lépésenként kitölti, és ezt elküldi nekünk. Kollégáink ez alapján már el is kezdik Önnek öszeállítani a részletes árajánlatot a kiválasztott székek szállítására.

A kiválasztott székre készült egyedi árajánlat tartalma

Mint látta, ha sikerül kiválasztania a megfelelő széket, és elküldi nekünk az ajánlatkéréshez kapcsolódó adatokat, ez alapján személyre szabott, egyedi árajánlatot tudunk Önnek adni. De mit is fog tartalmazni ez az egyedi árajánlat? Nézzük sorjában. 1. Aktuális ajánlati ár. Ez több darab szék esetén a listaárnál 3 - 10 %-kal is kedvezőbb lehet 2. Pontos szállítási költség. A szállítási hely ismeretében pontosan meg tudjuk adni, hogy a kiválasztott széket mennyiért tudjuk elszállítani Önnek. Ez az esetek nagyobb részében általában kedvezőbbek, mint amit a rendszerünk az ajánlatkérés során jelzett Önnek. 3. Várható szállítási idő. Az ajánlat készítésekor egyeztetünk beszállító partnereinkkel, illetve a raktárkészletünk alapján nagyjából meg tudjuk mondani, mikorra várható a székek kiszállítása. De természetesen ha úgy Önnek kényelmesebb, a kecskeméti személyes átvételt is választhatja. Ha valamely fix időpontra van szüksége a székekre (pl. megnyitó, költözés) akkor erről az ügyfélszolgálatunkkal külön is tud egyeztetni. 4. Egyéb szolgáltatások költsége. Ha Ön kiegészítő szolgáltatásokra is igényt tart, pl. parkettagörgő, összeszerelés, akkor ennek a pontos költségét is megadjuk Önnek. 5. Végleges, összesített árajánlat. A kiválasztott székekre hajszálpontos árajánlatot adunk. Ez kiterjed minden felmerülő költségre, így Ön biztos lehet benne, hogy megrendelés esetén további költségei már biztosan merülnek fel. 6. Fizetési lehetőségek. Megrendelés esetén a rendelt székek átvételére, illetve a számla kiegyenlítésére többféle lehetőséget is kínálunk Önnek. Amivel számolnia kell, hogy a nagyobb megrendeléseket 30 % előleg megfizetésével tudjuk indítani. 7. SzékSzerviz garancia. Ezzel a szolgáltatásunkkal vállaljuk, hogy a székek kopó, romló alkatrészeit (görgő, gázlift, lábcsillag) esetleges meghibásodás esetén, a garanciális időn túl is biztosítjuk vásárlóinknak. Előzetes tájékozódáshoz nézze át SzékSzerviz áruházunk székalkatrész kínálatát.

Ügyfélszolgálat

Ha az ajánlatkérés során bármiben elakad, kérjen segítséget az ügyfélszolgálatunktól. A legegyszerűbb megoldás, ha megírja nekünk kérdését az info@te96bt.hu email címre. De hétfőtől -csütörtökig 8.00 - 12.00 között hívhat is minket a +36 30 943 6519 telefonszámon.
Szállítási megoldásaink
Tóth Gábor Székáruház ügyvezető Kiváncsi rá, hogyan tudnak eljutni Önhöz a kiválasztott irodaszékek? Készítettem erről Önnek egy részletes tájékoztatást. Tóth Gábor
Székáruház ügyvezető
irodaszék szakértő

Irodaszék kiszállítási módok és lehetőségek

Bizonyára kíváncsi rá, hogy a megrendelni kívánt irodaszékek mennyi idő alatt, illetve milyen módon tudnak eljutni Önhöz. 

Erre töbféle megoldást is kínálunk. Mert a kiszállítási lehetőségeket egyrészt befolyásolja a kiválasztott irodaszék, forgószék tipusa. Vannak nagyméretű, félig készre, vagy teljesen készre szerelt szék tipusok. Ezeket sajnos nem tudjuk futárral küldeni. De lehet, hogy a megrendelni kívánt székek mennyisége lesz a probléma, mert a nagy csomagszám jelentősen megdrágítaná a szék rendelését. Ezért optimalizáltuk a lehetőségeket, és többféle alternatívát is kínálunk Önnek.

Irodaszékek szállítása GLS futárral

Az egyszerűbbkivitelű, vagy csomagolású irodaszékek, vezetői fotelek egy része csomagolt állapotban, dobozos kivitelben kerül be a raktárunkba. Ezekből a tipusokból folyamatosan van készletünk, így gyorsan tudjuk küldeni.  Ráadásul ezek jól csomagolt székek, így kiscsomagként, GLS futárral is el tudjuk küldeni Önnek. Ez pedig azt jelenti, hogy a futárnak átadott irodaszék várhatóan a következő munkanapon már Önnél is lesz, így gyorsan használatba is tudja venni.  Irodaszékek szállítása GLS futárszolgálattal >>

Irodaszékek kiszállítása saját teherautóinkkal

A kiválasztott irodaszékek szállításának legegyszerűbb módja. Ilyenkor kollégáink kiszállítják az irodaszékeket, és személyesen adják át Önnek. Ebben az esetben lehetősége van arra is, hogy a székeket összeszerelve, használatra kész állapotban szállítsuk le Önnek. Az összeszerelve történő kiszállítás jellemző költsége 1.500 Ft + 27 % székenként, de ennek pontos mértékéről a részletes árajánlatunkban mindig kitérünk.

Ilyenkor szakképzett kollégáink be is tudják mutatni Önnek az irodaszék használatát, beállítási lehetőségeit.

Kiszállítás saját teherautóinkkal részletes információ >>

Irodaszékek kiszállítása nagycsomagos küldeményként

A masszív, nagy teherbírású irodaszékek, munkaszékek vagy vezetői fotelek összeszerelés után tesztelésre kerülnek, hogy valóban megfelelően működnek-e. Ezután már nem kerülnek szétszerelésre, hanem összeszerelt állapotban raktározzuk őket. 

Így ezek az irodaszékek, főnöki székek nagycsomagként kerülnek kiküldésre. Így a szállítási idő megnő, jellemzően kb. 2 hétre. Természetesen ilyenkor minden esetben egyeztetünk Önnel a várható szállítási időről.

Irodaszékek nagycsomagos küldeményként történő szállítása >>

Kiszállítás külsős partnereinkkel

Nagyobb darabszámú megrendelés esetén szokásos szállítási megoldás, hogy a megrendelt székek a gyártó partnerünktől egyenesen a megrendelőhöz kerül kiszállításra. Ekkor a külsős szállító partnerünk a széket a szállító teherautónál adja át. Ebben az esetben általában a vásárló feladata a székek behordása és esetleges összeszerelése.

Cserébe ezért, talán az egyik legkedvezőbb szállítási mód. Széktipustól függően, kb. 10 db irodaszék, forgószék, míg tárgyalószékeknél kb. 20 db feletti vásárlás esetén választható megoldás.

Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Kiegészítő termékek